Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 31 januari 2012

Min första glossybox har anlänt!

När vi kom hem idag strålade fortfarande lite av solen fastän klockan var nästan 17. Kastade mig in i vinteroverallen och tog tag i stavarna och gav mig ut direkt. Hade även köpt vinterbroddar till skorna i fredags så nu var risken att jag skulle göra en frivolt på vägen minimal. När jag kom ut på stora vägen mötte en iskall motvind mig så jag fick ta i ordentligt idag :)

Efter att tagit in hästarna gjorde jag middag bestående idag av rosépepparbiff med kokt delikatesspotatis, mums! Blev även 1 portion kvar till mig till lunch imorgon (uppskattas).

Efter middagen hade jag sparat att öppna mitt 1:a paket från Glossybox som kom med posten idag.

Jag blev verkligen inte besviken då det innehöll 2 mindre flaskor med schampoo & balsam, 1 stor fp duschgelé, 1 ögonpenna, 1 urläckert nagellack, 1 resefp med nagelborttagning, 1 mindre flaska med ngt. medel mot kvisslor (denna försvann av ngn konstig anledning rakt in i Matildas badrumsskåp)

Allt detta för 139 kronor förpackat i en läcker box. Ser verkligen fram emot nästa månads box :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar