Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 13 januari 2012

Fredag, fredag, fredag!

Puh, då var snart första hela arbetsveckan på 2012 avklarad! Har varit ngt. segt att komma upp på mornarna men har gått bättre och bättre ju längre veckan gått.

Inatt tittade släktingen fram och fastnade i fällan. Dock fastnade den lite olyckligt med ena delen av bakdelen och sprang därefter runt på köksgolvet (stengolv och plastfälla kan låta ganska mycket kan jag berätta). Efter 10 minuter och när musen började pipa dessutom gick Kalle och jag upp och slängde sonika ut den i naturen!

Idag tänkte jag köra upp till ridhuset efter jobbet och rida igenom Bonzo eftersom jag ska med min man och son till Malmö imorgon och gå på eftermiddagsbio och vi lär inte vara hemma igen förrän 17.00 och då känner jag mig själv så pass bra att koppla trailer då och köra iväg kommer det nog inte finnas lust till.

Fast först på fm. är det dags att väga in igen!
Veckan har gått bra med viktväktarna och igår åt vi nog den godaste middagen hitintills som var kycklingfilé med apelsincouscous och till det en kall sås på lättyouggi, vitlök, ingefära, koriander, salt & peppar. En otrolig smaksensation när alla dessa smaker blandades :))

La upp en massa bilder från hemdator på USB stick som jag ska ha i min fotoram på jobbet och hittade denna fina sommarbild på Hedvig & Ciclonica när dom precis kommit hem från djursjukhuset. Så liten Ciclonica är och nu ser hon ut som en stor D ponny :))


TREVLIG HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar