Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 12 januari 2012

Unnat mig ngt. extra!

Unnat mig
Idag har jag beställt och unnat mig något extra! Det heter Glossy Box och man får hem det en gång i månaden med olika kosmetika produkter i mindre format för endast 139,-. Perfekt för mig som sällan uppdaterar min sminkväska eller håller mig vidare updated om vad som är på tapeten.
http://beauty.glossybox.se/




Bonzo stel??
Var på hoppträning igår kväll och dom första 15 minuterna kändes Bonzo stel igen och styltig i galoppen???
När vi gjort mkt. voltjobb så blev han som vanligt igen.  E väl bara att hålla koll på honom men teorin just nu är att han inte rör sig så mkt. i hagen på dagarna eftersom leran är som rena halkbanan och vädret är som vanligt i Skåne "rått" och han blir då automatiskt stel i  lederna.

Hoppträningen igår låg först med fokus på mkt. travarbete med mkt. volter och cavaletti. Sedan hoppade vi 5,5 igen men denna gång var den lite längre så Bonzo fick ta i lite ut och sträcka lite extra på sig ut vilket är väldigt nyttigt för honom. Efter detta hoppade vi serie med studs in, oxer i mitten och studs ut. La till en slinga i slutet med ett par räcke och serien. Bonzo var jättefin och piloten tyckte övningen var både kul och nyttig :)). Fick även tillbaka min målplanering från Ulrika och inget var ändrat :))

På musfronten är det lugnt och inga nya möss har uppenbarat sig så nu får vi hoppas att det håller i sig.


Ikväll blir det lugnt med familjen och till middag tänkte jag servera Kyckling med apelsincouscous, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar