Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 7 januari 2012

Hittat min perfekta halmleverantör!

Igår var vi på middag hos Johnny & hans sambo (som vi träffade för första gången och var en jätte trevlig tjej) och helt plötsligt kom vi in på samtalet "halm" och han berättade att han sålde halm och varken jag eller Kalle (som pluggade tillsammans med Johnny på Ultuna) hade tänkt på att Johnny kunde ha halm fastän han har en stor gård. Så efter middagen begav vi oss till loftet för att kolla in kvaliteten som var suberp. Det är packat i småbalar vilket jag gillar :)) så vi beställde 140 balar och ska hämta dom i februari när vår egen halm e slut. Tänk att ibland är lösningen så nära och att man inte tänkte så långt. Det är ju annars väldigt svårt att få tag i bra halm i år.

Idag var det dags för invägning på viktväktarna igen och där träffade jag bl.a. en av mina vänner Sara som bestämt sig för att gå med :). Alltid trevligt att träffa sina vänner där på lördagar och nu har jag både Anette och Sara som går dit :))

Veckans resultat blev (trots parmiddagar, nyår och trettondagsafton)

-0,2 kg (totalt 4,4 kg på 4 veckor)

Supernöjd eftersom jag tycker att det kan gå i lagom takt nu för då är det lättare att hålla vikten sedan.

Väl hemma igen red jag ut på Bonzo i regnet som var mysigt men blött och nu håller hela familjen på att göra sig klara för middag hemma hos mina föräldrar och fira mamma som fyllde år i veckan.

Grattis älskade mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar