Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 14 januari 2012

En helt underbar lördag!

Dagen började med att jag åkte till Viktväktarna i Tomelilla och vägde in

-1,1 kg (totalt -5,5 kg)

jag kan faktiskt inte beskriva lyckan som jublade i mig. Är så himla skönt att få sin kropp tillbaka som jag hade för 3 år sedan!! Min vännina Anette påpekade dock att du är ju väldigt "principfast" och ja det är jag nog när det gäller allt jag har bestämt mig för. Nu har jag bara 2 kg kvar sedan börjar min resa för jämnvikten.

Skyndade hem och stannade vid hembageriet i Skåne Tranås och köpte nybakat dinkel baguett bröd till middagen ikväll. Hemma väntade Kalle som varit så gullig och mockat hela stallet till mig och Carl Philip och snabbt stoppade vi oss i bilen för färd mot Malmö och bio. Hade bestämt att vi skulle testa att gå på Entré eftersom vi då kunde slå 2 flugor i en smäll och parkera, äta, shoppa och gå på bio i samma hus, väldigt smidigt a la Anne ;)

Började med att äta en jättegod asiatisk lunch och då kom Matilda som varit ute på baluns i Malmö på fredagen och mötte upp. Sedan gick vi alla på bio och såg Alvin och gänget 3. Mkt charmig och bra film!



Efter det så klappa sig Anne på axeln och gick och köpte sig ett par nya urfräsiga låga jeans på rean hos MQ. Återigen kan jag inte beskriva den underbara känslan att gå in i provrummet, prova ett par tajta låga jeans och dom sitter som ett smäck :))
Det ramlade visst ner ett par tröjor samtidigt i påsen???
Matilda som snart fyller 18 fick kläder i present som hon tog ut på rean så även hon var happy happy när vi styrde hemåt.

Nu har jag precis tagit in dom fyrbenta och ikväll väntar skaldjursbord med vitt vin här hemma, mums filibabba!

Imorgon blir det skogstur i Övedskloster med goa vänner och hästar :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar