Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 20 januari 2012

Målvikten närmar sig, tjoho!!

Denna vecka fick jag väga in i Sjöbo eftersom jag ska tävla imorgon och det är då VV har sin vägning i Tomelilla.

Veckans resultat var

-0,6 kg (totalt -6,1 kg)

Målvikten på 63 kg närmar sig med stormsteg och jag har endast 1,4 kg kvar innan jag ska gå på jämvikts programmet en tid för att hålla vikten. Finns bara positivt att säga med denna resan som att jag sover bättre, mår kanonski då jag kan ha tajta kläder igen utan valkar och har fått mer energi  samt att familjen är uber happy att få go middag varje kväll :))



På hästfronten har Bonzo nu blivit genomriden 2 dagar i rad så jag hoppas verkligen vi ska få den där samspelta känslan imorgon på årets första tävling. Tyvärr så verkar inte vädret vara på min sida så jag får nog klä mig varmt och ha extra kläder med mig. Klockan 7 imorron bitti (snaaark) styr vi hemifrån mot årets första äventyr.

(bild från 2011 sista tävling)

2 kommentarer:

  1. Grattis till ett fantastiskt jobb på viktfronten, verkligen bra jobbat!!! Ett jätte STORT lycka till i morgon! Kör så det ryker, kram

    SvaraRadera
  2. LYCKA TILL :-)
    Kram Annika

    SvaraRadera