Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 30 januari 2012

Glasögonjakten är över!

Hade ju som sagt 5 par glasögon hemma från Synsam i helgen och valet föll till slut på ett par. Hade bestämt att köra en vända till då en kollega till mig rekommenderade mig att gå in på Specsavers med då dom var mkt. billigare.

Tog hem 3 par från Specsavers och valet har nu fallit på ett par glasögon från märket SAND

S LOANO 4 glasses
Priset på Specsavers blev 4.200 istället för 8.200 hos Synsam.....

När jag kom hem från jobbet skyndade jag mig att koppla trailern och köra iväg till ridhuset med Bonzo. Fy, vad jag frös i början och undrade stilla för mig själv hur vi ryttare är funtade iegentligen.. Även Bonzo var ganska stel i början men lossnade fint i slutet.

Det var riktigt, riktigt gott och värmande att göra Nudelsoppa med kyckling när jag kom hem och till senare fika gjorde jag Vikväktar plättar som familjen glatt mumsade i sig.

Kalle "snarkaren" förpassade jag glatt till soffan så att jag kan få sova en hel natt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar