Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 21 januari 2012

Bidde ingen tävling idag :(

Igår kväll när Kalle kom hem från jobbet (han kör hem över Öved/Vomb från Flyinge) så berättar han att det är blixthalka och hans bil släppt greppet 2 ggr. Mkt. diskussioner och väderkoll blev det här hemma men eftersom det inte var den närmaste tävlingsplatsen (Löddeköpinge) och att dom dessutom lovar mkt. snö över Österlen idag gjorde mitt beslut väldigt enkelt att stryka mig från tävlingen och hålla min guldklimp hemma.
Trist dock när man var så förberedd och taggad men det är ju inte sista tävlingen i år och det kommer många fler.



Tyvärr är detta sånt som händer när man tävlar på vintern och väldigt svårt att förutse eftersom anmälningarna oftast stänger 1,5 vecka innan start och väderprognoserna så långt innan stämmer oftast inte.

Nästa tävling blir i februari så nu är det träna, träna, träna!

Helt plötsligt har jag en hel dag utan något som helst planerat....vet inte när det hände sist!
Dessutom behöver jag inte ens göra middag för det var redan bestämt att Matilda skulle göra enchiladas ikväll.
Hmm, kanske soffan och boken som jag fick i julklapp :))
Eldvittnet (inbunden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar