Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 5 januari 2012

Sorry Ikea du förlorade med hästlängder!

Idag var vädret riktigt trist så vi packade in oss i bilen och for in till Malmö för att kolla på nytt köksmöblemang.

Första stopp blev på MyOne som inte hade något som helst med köksmöbler att göra men dock rea på hästgrejor, hehe

Det bidde ett nytt stalltäcke till Bonzo
Choklad 135
Och ett par gosiga innetofflor till matte
35
Nästa stopp blev XXXLutz där vi fann exakt ett sådant köksmöblemang som vi båda vill ha så nu ska vi bara spara lite till....

"Stilren möbelserie i massivt sheshamträ av hög kvalitet"
/imagemagick/media/02510002-10-f03.jpg

Efter detta stopp begav vi oss till IKEA för att se om vi kunde hitta ett nytt köksbord till Emma då hennes inte kommit sedan vi beställde det i augusti. Sorry IKEA men erat nya varuhus tilltalar mig inte alls och jag vill bara ut därifrån så snart jag kommit in så för oss blir det XXXLutz i fortsättningen.

När vi kom hem gick jag ut och gick min 6 km runda innan jag kastade mig över grytorna och gjord en trettondagsafton middag bestående av ryggbiff med ugnsbakade rotfrukter och mustig kantarellsås åsså litta rödvin, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar