Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 6 januari 2012

Anmält till årets första tävling!

Började morgonen med att färdigställa sonens alla inbjudningskort till hans Laserdome party den 5 februari

Fina va!
Efter det lastade jag Bonzo och for iväg till ridhuset och red ett trevligt markarbetspass. Hann även prata lite med Ulrika om min inlämnade målplanering och tävlingsplan. Hon hade inte hunnit granska den klart ännu men tyckte jag skulle starta en klass lägre på första tävlingen så att det kändes otroligt lätt och roligt för mig. Eftersom vädret ser ut att hålla sig till körbart med trailern så har jag nu anmält mig till första tävlingen den 21 januari :))
När jag kom hem och var klar med stallet tog jag min powerwalk runda igen och nu ska jag faktiskt bara slappa ett tag eftersom vi ska bort på middag till kompisar ikväll.
Kalle har börjat gilla VV mer och mer för eftersom jag ska på invägning imorgon så är jag frivillig chaufför ikväll ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar