Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 28 januari 2012

Bra lördag!

Okej idag har glasögon landat i mitt inre och vi har valt 1 par bågar av dom 5 som jag tog hem! Min son skrattade så tårarna rann i vissa jag provade..... Dock vill Matilda följa med till optikern på måndag och se om det inte finns något snäpp bättre :)



Idag efter jag släppt ut hästarna så for jag iväg till Tomelilla och Viktväktarna och veckans resultat blev otroliga

- 1,2 kg (totalt 7,3 kg)

så nu har jag bara 0,2 kg kvar innan målvikt som jag antagligen nått till nästa lördag :)) Så himla roligt och skönt! Efter mötet körde jag till Reimans Bageri och köpte SEMLOR eftersom det är Kalles och Carl Philips namnsdag idag! Dock skulle jag först upp till ridhuset efter lunch med en ngt. överladdad Bonzo som det tog 3 omgångar innan jag fick in honom. Väl uppe i ridhuset busade han ganska mkt. i början men inte mer än att jag satt kvar och bara kunde skratta åt hans energi och glädje. Riktigt fin var han att rida (red ut honom igår i lugn takt och lika fin då) så 1 veckas vila var nog bara till fördel för honom och mig.

Väl hemma tog jag en lång varm dusch för att sedan landa i soffan med kaffe, semla, filt och min fantastiska bok Eldvittnet. Jag har 50 sidor kvar och kommer nog ha lite sorg när den är färdigläst då jag sällan läst en sån bra bok!

Mitt mysvardagsrum med alla tända ljus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar