Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 18 januari 2012

En halvtimmes plåga!

På mitt jobb har vi ju den stora förmånen att en massör kommer hit varannan vecka. Då vi även har en sk. hälsopeng på 2.500/år kan man använda denna till träning (dock ej ridning), massage eller fotvård.

Jag har inte varit på massage på ett halvår men den senaste tiden har mina muskler i ryggen låst sig ganska ofta och värken i nacke & armar blivit värre.

Så i dag var det dags kl. 14.15

Tror ni att det var skönt???? Nope, nej, aldrig i livet!
Ryttarnas kända rumpmuskler var hårda som sten och jag trodde jag skulle dö när hon knådade på dom och höger axelparti ska vi inte prata om.

Får nog skärpa mig och ta hand om mig själv bättre och gå på massage 1 gång/månad igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar