Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 26 januari 2012

Vettskrämd!

Tja idag vaknade man snabbt när man ringde vårdcentralen och skulle boka tid då jag haft ont i båda armbågarna i en längre tid och fått sämre kraft i dom både i ridning och annat. Berättade även att jag haft ont ett par dgr. i höger bröst! Kontentan var att dom ville ha in mig direkt!!! Jisses, så många tankar som virvlade i mitt huvud när jag körde från Ystad till Sjöbo.


Det var inte något med hjärtat utan armbågarna var tennisarmbåge på båda och det onda i bröstet var massagen i förra veckan som orsakat en blödning i en muskel vid revbenen (tror jag ska gå till en annan massör).
Eftersom jag ibland även ser suddigt på tv på kvällarna ska jag gå och kolla synen med.

Jisses så gammal jag kände mig tills den snygge läkaren säger "men du ser väldigt fräsch och vältränad ut" Hahaha vilken charmör!

Så imorgon blir det Sjukgymnast och Synsam för min del :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar