Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 3 april 2012

Mitt liv har tagit en drastisk vändning!

Ja så kan man nog förklara det... För andra gången i mitt liv har jag blivit uppsagd pga. arbetsbrist!

Hade samtal med chefen för 1 vecka sedan då han släppte bomben att han inte ska vara stationerad i Ystad mer utan bara på Örebro kontoret (han bor i Hallsberg) och göra mer internationella uppdrag. Min tjänst har bestått av 2 delar som varit dels VD sekreterare och dels information/kommunikationsansvarig. Den ena delen försvinner ju iom att han är i Örebro och den andra delen har väl inte riktigt utvecklats som vi hade hoppats på så det tar marknadsassistenten i Örebro över.

Så den 13 april är min sista arbetsdag. Tänker njuta av varje sekund precis som jag gjorde för 3 år sedan då jag gick hemma 9 veckor mellan jobben och verkligen ta vara på tiden innan jag hittar ett nytt jobb.
Så tur e att både Bonzo och jag är friska nu så att vi kan bli duktigt vältränade ;)

Den stora frågan är bara

VAD SKA JAG GÖRA NÄR JAG BLIR STOR???

5 kommentarer:

  1. Usch, vad trist att höra Anne!! Du kommer säkert på vad du ska göra, det gjorde jag... det ska bara utvecklas lite ;)!! Stor Kram// Linda

    SvaraRadera
  2. Tack Linda :) Jag är faktiskt inte alls orolig utan tänker bara njuta så länge jag kan :) Kram

    SvaraRadera
  3. Lite lyxigt att få vara "ledig" den här årstiden, massor av tid för hästarna och träning. Inget ont som inte har något gott med sig. Lycka till både med njutandet och jakten på nytt jobb när den väl drar igång. Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  4. Men oj vad kort varsel om du går hem redan om två veckor??? Du får väl nån form av avgångsvederlag?? Jag vet inte heller vad jag ska bli, om du kommer på nåt bra kan du väl tipsa mig :-D
    Kram Vera

    SvaraRadera
  5. Hahaha jag lovar att tipsa dig Vera och självfallet har jag sett om mitt hus ;)

    SvaraRadera