Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 14 april 2012

Våren är här!!!

Började morgonen idag med hästar, stall, mockning och efter det powerwalk i 6 km. Halv 10 stod jag vid "giljotinen" som VV konsulten Rita så roligt kallar den! 2 veckor sedan jag vägde in och har väl inte varit riktigt konsekvent eftersom mitt liv har varit lite upp och nervänt dom 3 senaste veckorna. Mäkta förvånad kunde jag konstatera att jag gått ner 0,4 kg ???? Antagligen för att jag börjat rida aktivt igen.

När jag kom hem sökte jag 2 jobb på nätet :))

Eftermiddagen ägnades åt uteritt med Ullis/Maggie vilket var helt underbart i den fina vårvärmen!  Konstigt att det är vårvärme här med +10 grader och det snöar i Stockholm???


Imorgon är det funktionärdags på LJHR tävling! Banpersonal tror jag att jag utnämdes till vilket e kul för då får jag ju se alla ekipagen ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar