Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 11 april 2012

Hemma igen!

After work med Pia i Göteborg igår kväll var jättetrevligt och hon hade även med sig 2 kollegor från sitt nya jobb. Vi började med varsin öl på mitt hotell och gick sedan och åt på Harrys. Tur man inte e ute så ofta för fy bubblan vad jag kan bli snål och tycker det är dyrt när dom t.ex. tar 65 kronor för en flasköl som kostar 15 kronor på bolaget...
Väl hemma var det bara att skynda skynda upp på hoppträning hos Ulrika. Bonzo var lugnet själv men piloten var både trött och nervös och benen var som spaghetti. Ville sänka oxern men Ulrika sa NOPE can´t do that! Hon vet att jag kan och sa att misslyckas så sänker vi då! Misslyckades det då???
Självklart inte med en sådan trygg häst som Bonselonsen, han kan verkligen lotsa mig rätt när jag tvekar!

Hemma igen har jag rasat ihop i soffan med sonen i famnen och kommer nog sova gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar