Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 26 april 2012

Ledig dag = stressig dag

Varför gör man så mot sig själv???
När man e ledig så ska man väl vara ledig eller??? Händer det ofta, mjaa NEJ!

Idag var dagen fullbokad precis som vanligt när jag är ledig. Började redan 09.00 med att sonen skulle klippa av sin något långhåriga kalufs till hans stora sorg..... Efter det väntade tandläkarbesök 10.30 med lagning av hål och utdragning av tand på sonen, vilken kämpe han är! Mamma kunde inte ens titta på utan tittade åt andra hållet....

Efter detta besök behövde både jag och sonen hem och vila upp oss tills bedövningen släppte.  Hann äta lunch sedan var det bara att sätta på turbon igen och inhandla sommarskor till sonen och sedan fylla kylen och frysen igen med mat och avsluta med att hämta dottern vid bussen.
Väl hemma igen stod 3 frusna hästar vid dörren och tyckte att nu kunde jag nog släpppa in dom eftersom mer eller mindre regnat hela dagen. In med dom fyrbenta och sedan gav jag mig ut i regnet på min 6 km powerwalk och det var faktiskt riktigt skönt.

Nu när jag landat skall jag göra sparris/parmaskinka paj och försöka hålla mig vaken till Revenge kl 21.00-22.00 ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar