Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 10 april 2012

Aldrig mer köra bil i Göteborg

Kom till Götet igårkväll och då var inte trafiken så farlig och jag lyckades bara köra fel 1 gång...
Imorse när jag skulle till kurslokalen som var 10 minuters bilväg härifrån var det värre trafik och jag körde fullständigt bort mig och var på fel spår osv. osv.

När jag sedan skulle hem till hotellet igen tog det över 1 timme och jag var helt plötsligt ute på både motorväg, körde på bussfiler och ja jag tror jag gjorde över 5 olagliga svängar under denna timmen. Min TomTom är en urbota lögnare som säger till mig att göra U-svängar där det inte går...

Jag brukar ha rätt bra lokalkännedom när jag varit på en plats en gång men här känner jag mig mer som


Ska bli väldigt skönt att åka hem till landet och lugnet imorgon igen ;)

Ikväll är det After Work med en gammal kollega som oxå är i Göteborg, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar