Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 30 april 2012

Hej å hå vad det går!

Jisses så pömsig den här svensken var när klockan ringde 05,00 imorse. Kan erkänna att jag somnade om sött på bussen redan i Veberöd och sov hela vägen till Malmö.  Som tur var hade vi bara halvdag på jobbet så Pia och jag hade bestämt oss för shopping em i Malmoet. Vad handlade jag då .....

Glass
å tvål och ljusrosa värmeljus. Whoah Anne verkligen whoah. Jag är så himla dålig på att shoppa till mig själv om det inte är hästgrejor ;))

Beundrade en sportbil som dom ställt upp på stortorget gjorde jag oxå

Hahaha näeh jag tog faktiskt kortet för att vi funderar lite på att sätta på ett sådant skydd på flaket och det var ju riktigt snyggt!

Sedan satt vi i solen och väntade på bussen hem

Väl hemma fick Bonzo sig ett bad och knoppning igen eftersom det är tävling i Skromberga imorgon :))

Visst ser han taggad ut????

Sedan satte jag mig på pallen utanför stallet med en kall öl och njöt av solen medans Kalle tvättade trailer och bil så att jag kan åka stilfullt imorgon. Det tycker jag är rätt arbetsfördelning, hahaha!


TREVLIG VALBORG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar