Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 28 april 2012

Rosett med oss hem!

1:a tävlingen för i år är avklarad och fine Bonzo fixade så att rosetten kom med hem oxå. Jaja, kanske piloten oxå medverka lite. När vi red fram i ridhuset så var han nästan slö??? När vi kom in på banan så sög han tag i hindren direkt och jag blev nog lite paff. Efter att titttat på filmen som snälla Annika spelade in med min iphone kan jag konstatera att mina händer kan bli lite lägre och lite mer stilla men ursäktar mig själv med att det var första tävlingen för i år och jag nog var ganska nervös.... Det som var bra idag var att jag höll ett jämnt och fint tempo i galoppen :)

Här är filmen
http://www.youtube.com/watch?v=o5b8WqRJy8c&feature=plcp



Tack Katta, Annika & Linda för en trevlig dag på tävling.

Jag och Katta


På tisdag e det dags igen :)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar