Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 20 april 2012

Vicken vecka!

Ja, jag lever om än lite smått slutkörd osv.
Skitkul vecka har det varit med det tillfälliga jobbet med siffror i massor (som nog kommer att bli förlängt och varar till mitten av juni) och såååå kul att jobba med Pia igen! Jag har även fått ett eget kontor en trappa upp som jag kallar gräddhyllan, hahaha
Min utsikt är över Börshuset i Malmö
I tisdags lyckades jag även klara av en hoppträning med bravur på kvällen trots att piloten var både trött och hade huvudvärk så seglade vi över ett räcke på 110. Så himla nöjd med mig själv då jag hade mkt. ågren med mig själv om jag skulle åka eller inte eftersom jag var så trött! Men som min kloka tränare Ulrika sa att trött kan du vara på tävling oxå det är bara att  bita ihop, right right!!!

Igår var jag ledig enligt planering långt tidigare då jag skulle hjälpa Lina/Ylva på tävling på Henriksdal. Detta var denna tävlingsplats som jag själv skulle till om 1 vecka som alltid varit en plan att tävla på men eftersom jobb kom imellan fick jag stryka mig och planera om.
Nåväl vad är väl en bal på slottet????

Lina och mamma Ylva med hästarna inför veterinärbesiktning

Lina gjorde ett strålande jobb med alla 3 hästarna och gick felfritt med alla förutom ett litet retligt tidsfel här och var. Även om solen sken så var vinden rent ut sagt SKITkall i Skåneland så jag frös i princip hela dagen! Skönt var det med soffa och filt när man kom hem!

Ikväll när jag kom hem var det bara att flåsa ut i stallet och mocka och fodra och sedan rida ut en tur på Bonzo som först lurade mig att gå i zombie takt för att sedan explodera och vara rädd för allt osynligt. Går inte att sitta där och dagdrömma inte! Sedan for supermamman in i köket och fixade ihop en laxpaj och efter ätit den så dööööööör jag nog sakta i soffan....

Imorgon är min plan att åka på Pay&Jump på Bollerup men endast om regnet håller sig borta, så rapport imorgon återkommer!

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar