Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 13 april 2012

Nu jäklar är det flyt!

Igår gick jag hem från mitt jobb med lite ledsen uppsyn och kände mig som minst på hela jorden. Efter en kväll med min familj som peppade upp mig och en massa rödvin vaknade jag upp imorse och satte in nya rutiner direkt vilket innebar att när huset var tömt vid 07.00 släppte jag ut hästarna och gick sedan in och åt frukost i lugn och ro för att sedan gå ut igen och mocka och sedan gick jag min 6 km powerwalk runda och njöt av att fåglarna kvittrade.

Väl hemma igen ringde telefonen och det var Pia som jag "after workade" med i veckan och som nu undrade om jag var intresserad av att komma in och jobba som extra resurs på DSB i Malmö i en månad. Sagt och gjort så på måndag är jag tillbaka i arbetslivet igen för en kortare vända.



Glad i hågen åkte jag sedan till Ulrika på eftermiddagen för en extra hoppträning med Katta. Shit pommfritt va bra det gick och Bonzo och jag seglade över oxern som om vi inte gjort något annat :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar