Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 27 april 2012

Ny grill inköpt och Bonzo e redo för tävling!

Efter vånda hit och dit och kollat in många olika bestämde jag mig äntligen idag för en ny grill! Hemma hos oss är det för ovanlighetens skull jag som är grillmästaren och jag vill inte ha en gasolgrill utan en kolgrill och dessutom vill jag gärna ha sidobord och möjlighet att höja och sänka gallret.

Det blev en Landmann Black Pearl

Mkt. nöjd med mitt slutliga beslut for jag hem och försökte få in 3 vilda hästar som mest sprang omkring och brallade i hagen och hade inga planer på att komma in. Ganska frusterande då jag hade ont om tid och behövde både rida, bada häst, knoppa och packa grejor i trailern inför tävlingen imorgon. Till slut fick jag in tjejerna och lät Bonzo ta ett par extra ärevarv i hagen innan jag fick in honom oxå.

Nu står han riden, nybadad, knoppad och fin i stallet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar