Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 25 april 2012

Hoppträning & fotboll

Hedvig hade precis varit i brunst så hon fick komma hem igen i måndags och ska tillbaka om 2 veckor igen vilket är bra så det inte blir så tidigt föl nästa år.

Idag är en stor dag för min son då han ska börja på fotbollsträning på Lövestads IF. Hela outfiten är inköpt och en mkt. mkt. glad son for iväg med pappa strax innan jag själv skulle på hoppträning.

Själv var jag som vanligt helt slutkörd men grabbade en energi dryck och gav mig iväg.
Bonzo kändes jättefin redan från början och sådär lagom på i markarbetet.
Hoppade en bana på 10 språng som flöt väldigt bra och jag red inte så pjåkigt iheller.
Skönt att vi är på G igen!
Har anmält mig till ett par tävlingar och på lördag startar vi i Ringsjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar