Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 5 april 2012

Ullared med mina favoritpojkar!

Hmm, kul var inte ordet när klockan ringde 05.00 och att jag visste att jag i ett svagt ögonblick lovat Kalle att köra upp till Ullared! Ruskade liv i mig själv med en dusch och massor med kallt vatten i ansiktet!

Klockan 06.00 körde bilen från gårdsplan och 09.00 anlände vi till en ngt. tom parkeringplats på övre plan på Ullared. Jätteskönt för då visste vi att det inte skulle vara fullknöckat med folk därinne och jag skulle kanske klara mig ifrån att bli överkörd i kundvagnsracet!  Jag fick t.om. in sonen i provrummet i lugn och ro ;)) 1 poäng till Anne!

Det mesta som stod på listan inhandlades och klockan 12.00 var vi färdiga för hemfärd!
Gjorde ett stopp på laxbutiken där jag försökte inhandla mat som var lättsmält för Matilda som fortfarande mår sådär och har svårt för att svälja! Det bidde 1 laxbakelse, 1 laxtartar, 1 laxbulle & 1 potatispure med getost till var och en och ett underbart gott bröd med dill i, mums mums!

När jag var färdig i stallet efter vi kommit hem fick jag ett ryck och skulle ut och powerwalka. Hmm det var ju ett tag sedan och jisses det var tungt! Gissa om detta kommer bli en morgonrutin om 1 vecka när jag slutat på mitt jobb!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar