Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 31 mars 2012

Bacilusk i familjen....

Matilda har ett par dagar inte kännts sig helt ok. Idag var det högskoleprov och hon åkte in till Ystad likblek i huvudet. Kom hem vid 5 tiden ännu sämre...

Själv hann jag iväg till ridhuset, rida ett bra pass på en underbar häst och hem igen för att inse att den envisa huvudvärken inte skulle ge med sig och att jag frös bara hjälpte med 13 lager kläder....

Min underbara man hade köpt jättefina vita tulpaner för att muntra upp mig, gulle han!


Måste bara oxå berätta att våran son har massor med ljust, lockigt hår vilket jag kan tycka är helt märkligt.... Jaha tänker ni och vadå???  Joo, mitt hår är vanligtvis råttfärgat och Kalles hår (vilket hår) och lockar vet jag inte att mitt hår någonsin varit i närheten av, men Kalle hade tydligen lockigt hår i barndomen.
Jo just de jag har påskyntat idag oxå,hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar