Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 7 mars 2012

På väg tillbaka igen!

Efter 2 dagar med stark medicin känner jag mig bättre i ryggen. Har gått i ett konstigt rus nu i ett par dagar men det känns som inflammationen har lugnat ner sig och det hugger inte i ryggen längre. Inatt sov jag hela natten vilket var så otroligt skönt. Somnade redan tidigt i soffan kan jag erkänna med min son inkrupen intill mig så när Kalle anlände hem vid 20.30 sussa både jag och sonen gott i soffan, hehe!



Självfallet idag när solen lyser och jag tittar ut på hästarna så lääääängtar jag något så fruktansvärt att få rida igen! Nåväl vad är väl en bal på slottet??? Nu är det BARA 13 dgr tills jag ska till hovslagaren med Bonzo och efter det förhoppningsvis få börja rida igen. Gör mitt bästa för att njuta av att tiden jag plötsligt har över men det är svårt :((

2 kommentarer:

  1. Vet hur det känns... men kanske bra att ryggen får vila ... vad har du gjort med den, förresten? Kram Vera

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad jag gjort. Antagligen efter jag trillade av och sedan har jag alltid haft lite kass rygg och nacke. Brukar bli bättre när jag rider men det har ju varit obefintligt så det är väl därför nerven hamna riktigt i kläm :( Kram

    SvaraRadera