Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 20 mars 2012

Idag är det dagen D!

I eftermiddag ska Bonzo och jag äntligen till hovslagaren i Löberöd och sätta på specialskor och sedan får jag veta om han kan sättas igång eller inte! Har återbesök hos veterinären den 28/3 så risken finns ju att hovslagaren tycker han ska gå in sig i dom nya skorna och sedan kollas upp av veterinären.

Har idag hittat efter idogt sökande nya sittkuddar till det nya köksmöblemanget. Ni tror mig inte när jag berättar att jag hittade det på http://www.hm.se/ av alla ställen. Är ju kanske inte heminredning man tänker på när man tänker på HM.

Det blev iallafall denna sittkudde med löpare och servetter i samma tryck :)

Beställde även ljus och kökshanddukar så nu blir köket finfint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar