Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 17 mars 2012

Snart guldmedlem!

Natten har varit lugn och Ciclonica gick "ganska" lugnt ut till mamma Hedvig i hagen imorse. Fick t.om. in henne i samma box ikväll och var själv ganska förvånad att det inte blev mer motstånd.... Tja, efter 2 minuter fattade hon vad som hade hänt och skrapade argt med framhovarna och blängde på mig. Kalle blev lite orolig och sa att snart reser hon sig. Jaha sa jag låt då henne göra det för det går snart över! Pust, detta är ju som att uppfostra barn på nytt och då har jag frivilligt valt att gå på det 1 gång till, hahaha måste ha en skruv lös...

Annars började dagen med VV och jag håller trots Stockholm och Finlandsresa mig 1,1 kg under målvikten och nästa lördag går jag i mål som Guldmedlem, så himla skönt! Men som min chef sa vid 2 luncher i veckan att du har verkligen lärt dig vad du ska undvika på tallriken och undvika att äta upp allt :))

När jag kom hem och deppade ihop för att jag inte var på Sydslätten och tävlade som alla kompisar tog jag tag i och rengjorde hela bilen och högtryckstvättade den. Efter det fick den ngt. skitiga trailern sin omgång med högtryckssprutan och imorgon ska jag rengöra den för hand både inne och ute.

Imorgon ska vi på XXL Lutz och kolla in köksmöblemanget igen och med min kvinnliga list har jag självfallet redan lagt ut det gamla på blocket. Hugade spekulanter får bord, stolar och soffa (med förvaring) för endast 750 kronor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar