Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 9 mars 2012

Hmmm, funderingars tider är komna!

Har väl inte undgått någon att det är FREDAG idag!!! Har varit på kontoret torsdag och fredag och ryggen håller än så länge. Är litta knytt på morgonen innan man vevat igång alla armar och ben men ishias nerven har inte gått i kläm igen iallafall :)

Kalle ska iväg på killträff ikväll och Matilda in till Malmö och festa så jag och sonen blir själva hemma & festar loss som vanligt på



Har ju sedan innan sagt att jag inte skulle betäcka om Hedvig i år men jag har nog ändrat mig...

Ciclonica är en så otroligt fin avkomma och cool lugn så jag tycker nästan det är synd att inte försöka en gång till. Nästa år blir Hedvig 19 år så detta blir hennes sista föl isåfall.

Hingstarna jag står och väljer mellan denna gången är (Cortus blod i båda förståss) Om någon nu har missat det så har jag Cortus blod i både Bon Ciao & Ciclonica så jag fortsätter väl på den linjen.

Lill Cotte Hästak


Monopol Hästak


man kan läsa mer om båda hingstarna här http://www.hastak.se/kanudos__1027.htm
Just nu lutar det åt Monopol Hästak som är lite nättare än Lill Cotte men på måndag ska jag ringa Hästak och få information om båda.

Annars väntar en helg med goa vänner och åka till Flyinge och se SM i hoppning. Får njuta och åtsupa alla fina ridningar nu när jag inte kan rida själv. Har varit inne på TDB förståss och kollat tävlingar och har en plan att kunna åka på en tävling i slutet av april som jag många år velat delta i men vi får först och främst se till att Bonzo blir bra.

TREVLIG HELG FRÅN STUTERI LILJA, hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar