Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 25 mars 2012

Ingen vanlig dag utan Kalles födelsedag!

Nu firade vi ju min älskling igår med paket och han blev väldigt glad över lila/vit rutig skjorta, mörklila mockaskärp och cd med Melody Gardot (hennes 1:a).

Idag har varit en fantastisk dag med vädret, kändes nästan som en sommardag och jag fick massa med energi och började dagen med att rengöra hela sadelkammaren och alla träns som inte används utan väntar på lillan hade antagit en ngt. grön färg efter vintern så dom fick sig en duvning med. Fick sedan upp alla vintertäcken på hängare så nu är det ordning och reda i sadelkammaren igen :)

I fredags var jag och hämtade mina nya ridskor och jag blev inte besviken
Har precis kommit hem från ridhuset med en häst som var helt underbar att rida idag. Satte lite mer press idag och jisses vad han släppte igenom i hela kroppen och var bara sådär underbar som han kan vara att rida. Fick påminna mig själv att titta på klockan annars hade jag nog fortfarande suttit där och ridit.

Nu ska jag bege mig till köksregionen och göra hjortsadel till middag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar