Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 22 mars 2012

Åhhh så roligt det är!!!

Jag riktigt spritter i hela kroppen att jag och Bonzo e på G igen. Sitter även idag och räknar timmarna tills jag kommer hem och får rida!

Pratade med min hopptränare Ulrika imorse och på onsdag nästa vecka ska jag på "lättare" hopplektion i min vanliga grupp som är på Onsdagar 17.00. Har ju dock inte hunnit varit med där någon gång sedan dom startade så det ska bli jätte kul.












Ulrika & Tresor

Pratade även med Annsie idag och ska upp till henne på Skönabäck i påsk och köra lite markarbete.
Sååå roligt då jag inte tränat för henne på jätte länge.
Mars 2012 024
Annsie & Fideli af Pan

Första tävlingen är vi anmälda till oxå så detta året startar vi med utomhussäsongen :))

När det gäller Ciclonica så har hon över förväntan vant sig med att stå i egen box på nätterna och även lagt till sig med att skrapa med frambenet när hon äter kraftfoder. Verkar även acceptera grimskaftet som numera åker på grimman när hon ska tas in.
Mamma Hedvig ska som jag berättat innan även in i avelsvängen i år och nu har jag anmält henne på "Språngrulla" till både hingsten och seminstationen. Så den 30 april ska jag vandra ner med henne till Haga Gård för att se var i brunstcykeln hon befinner sig och sedan kickar vi igång :))
Ad4456912f816cd3dc788222dfe4c4d10713154fd0d845d548a7a9939cb9e598

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar