Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 5 mars 2012

Nya hästgrejor!

Köpte ju totalt fel shabrak i Göteborg... kom hem med ett dressyrshabrak istället för allround. Hade dock tur så jag slapp köra till Kristianstad och byta det för Sara köpte det av mig.

Var inne på Bengts Hästsport och beställde ett nytt "allround" denna gången
Schabrak - Allround - Allround schabrak Master pad med logga
Beställde även samtidigt ett snyggt tävlingstäcke till Bonzelonsen så vi kommer vara sååå tjusiga när vi kommer ut på tävling

Täcken - Fleece - Fleece täcke SHOW MASTER

På vintern tränar och tävlar jag enbart i mina Ariat stövlar som e fodrade med primaloft och e både varma och sköna!
ARIAT Skor/stövlar chaps | Ariat Bromont H2O
och på vår/sommar/höst tränar jag enbart i ridskor+chaps och tävlar i  mountain horse stövlar.

så när jag tog fram mina ridskor efter vintern upptäckte jag att mina bruna ridskor knappt håller ihopa längre så det fick bli nya!
Valde ett par nättare i modellen av märket Cavallo "Pallas" (bruna förståss)
[additional picture]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar