Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 24 november 2012

Varför????

Denna vecka har jag varit helt slutkörd med jobbet och VARFÖR påverkar det min ridning???

Jag vet att jag kan och vill och ändå så tvekar jag??

Redan på hoppträningen i onsdags kände jag att mitt självförtroende var i bottenläget och tyvärr kände jag även den känslan idag på framridningen på tävlingen!
Gjorde en urusel framhoppning och stackars Ylva kliade sig i håret och undrade vad F jag höll på med (även jag)
In på banan och gjorde faktiskt en helt ok runda med 1 ner som var Bonzo som inte uppfattade att det var en parallel oxer och rev bakbommen rakt ner.. Gick nästa bana efter 1,5 timme efter att ha frusit sönder och samman på läktaren  och tänkte att "det här fixar vi" tills jag gick linjen mellan 6:an och 7:an som var en böjd linje och hinder nr 7 var en maxad oxer och jag såg bara en massa spöken runt omkring detta hinder och ville inte ens försöka.... SUCK!
Varför blir jag såhär??? Jag vet ju att vi klarar det!  Blir det lite högre vet jag oxå med mig att jag måste rida annars blir Bonzo lat och då måste jag vara med och idag var spaghetti benen där redan när jag gick banan..

Åkte hem med nya planer för nästa år och tänker jaga bort spökena!
Tröstbakade till familjens glädje när jag kom hem

2 kommentarer:

  1. Huvudsaken är väl trots allt att du vet vart problemet är och då kan du ju jobba med det i fortsättningen... vad glad för att du vet, många inser det aldrig! Kram

    SvaraRadera