Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 18 november 2012

Kärleksdrama på Nygård!

Helgen har bestått av loppis med sonen på lördagen (e nog sista gången vi gör det med tanke på att vi tjänade 100 kronor i timmen....)

På eftermiddagen körde jag upp till ridhuset och red ett ordentligt markarbetes pass på Bonzo som var helt underbar när han släppte igenom men piloten hade nog fått rida ordentligt med benen kände jag när jag gick av honom...

På morgonen idag bestämde vi oss för att släppa ihop hästarna. Planen blev att jag red ut först på Bonzo och Hedvig och Ciclonica fick gå själva under den tiden. Inga som helst problem fick jag rapporten av Kalle när jag kom hem.

Det var tills snyggingen Bonzo kom ut i hagen och Hedvig blev värsta kärlekskranka tanten och skulle ha honom för sig själv.
Ciclonica såg helt ledsen ut och gick fram till mig och Kalle istället och kelade, snyft!

Det går bättre och bättre och nu kan dom iaf gå och beta tillsammans. Dock är Hedvig på sin vakt hela tiden!
Hedvig kommer nog sova gott inatt efter allt vaktande idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar