Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 15 november 2012

2-0 till mig!

Även igår funkade intaget av Ciclonica trots att jag märkte att jag gick åt ett håll och Ciclonica åt ett annat i stallet pga. att jag inte satt fast grimskaftet ordentligt. Upptäckte det dock ganska snabbt och fick tag i henne innan hon vandrade ner i andra stallet.

Klafsade sedan ut i den ständiga leran och hämtade in dom andra 2 och efter lite fix och borst på Bonzo for jag iväg på hoppträningen. Tur är att jag lärt mig att tiden är minimal på onsdagar och att hinna ngt. annat än ta in hästarna och fixa Bonzo innan jag måste köra igen finns inte, så jag tar alltid en korv på bensinmacken på vägen hem.
Brukar bli en Lunna Melle som håller magen mätt tills jag kommer hem vid 9 tiden igen. Kalle och Carl Philip är på fotbollsträning dessa kvällar och både dom och Matilda får själva se till att dom mat i magen.



Hoppträningen igår bestod mest av att hoppa en serie på 4 räcken med ett galoppsprång imellan.
En övning som både jag och Bonzo älskar. Slutade med alla 4 hindren på 1m men igår kände jag att jag kunde fortsatt uppåt.
Fick sedan avsluta träningen med att hoppa en slinga på 4 hinder som gick skitbra.

Just nu går det bara så bra och allt bara flyter så det är bara att "GO WITH THE FLOW"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar