Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 11 november 2012

Kalle kom hem!!!

För jag saknar dig så!!

Idag körde jag Emma hem som varit här hela helgen och då tog jag med mig Carl Philip och vi passerade IKEA i Malmö och köpte lite julpynt, mysigt!

Sedan var min plan att sätta mig och jobba med en Strategi presentation MEN hur lätt är det när i vardagsrummet tittar dottern på ngn. vampyrserie med många suspekta ljud och 2 meter ifrån mig kör sonen svampbob fyrkant på datorn. Hmpff min koncentration fick ta många djupa andetag!
Lyckades dock till slut fick ihop presentationen någorlunda och gick glatt ut för att ta in dom 4-benta innan världscupshoppningen på tv vid 5.

Ciclonica kom snällt fram som vanligt och precis när hon skulle gå in i sin box kom hon på att dom andra var ju inte inne ännu.... vilket gjorde att hon backade ut och ville jag att hon skulle gå framåt så gick hon uppåt....dessa hjärnlösa unghästar rent ut sagt. Tog in henne i Bonzos box och gick ut och hämtade mamma Hedvig. Tog sedan in Ciclonica i sin egen box och skulle gå ut och ta in Bonzo som var på humöret "JAGA MIG GÄRNA I LERAN". Tror han hörde på mitt djupa morrande att det inte var läge och stannade upp ganska snabbt.

Tog en djup suck när alla fyrbenta var inne och fått kvällsmat och sjönk djupt ner i soffan och njöt av världscups hoppningen!

Imorgon kommer min älskling hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar