Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 13 november 2012

Utmaningar är till för att tas!!!

Hade ju ientligen anmält mig till julahoppningarna i Åsbo den 24/11 men såg att många av mina vänner ska till Sydslätten. Sydslätten har dessutom nytt underlag!
Velade fram och tillbaka och det slutade med att jag anmälde mig till Sydslätten istället och peppade Ylva att följa med som coach och går samtidigt upp liiite i en klass.

Jag & Bonzo i Malmö


Bonzo med sin förra ägare



När jag ändå var igång med utmaningar så har Ullis frågat om jag ville följa med på en dressyrtävling den 2/12.
Hmmm, har aldrig startat dressyr med Bonzo men å andra sidan är han den häst som jag ägt som är mest välriden. Så idag bokade jag in dressyrlektion nästa vecka och anmälde mig till dressyrtävlingen.

3 kommentarer:

  1. Instämmer helt, klart att utmaningar är till för att antas. Det kommer gå super :-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag kommer nog vara den enda på dressyrtävling i hoppsadel ;)

    SvaraRadera