Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 28 februari 2015

Super hoppträning!

Litta tung i huvudet var nog både jag och sleep overs vänninorna imorse!
Bjöd på nybakade scones och färsk pressad apelsin till frukost så att alla skulle få en bra start på dagen!

På eftermiddagen hade jag och Ylva hoppträning för Lina och då ska jag nog erkänna att jag var trött när jag styrde bilen och släp mot Vitaby.

Meeeeen, det finns väl inget som piggar på som en väldigt bra hoppträning!!!

Mitt underbara lilla sto som gör allt så enkelt!
 Tar fram min bästa ridning och sits, kan man annat än bara älska henne?

Sonen var också med i ridhuset och hoppade några skutt, så duktiga! Men främst tycker jag det är så himla kul att se hur roligt han har med sin ponny alltid!
Tack Lina för ännu en bra hoppträning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar