Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 26 februari 2015

Vilodagar för hästarna

Denna veckan har Silver och Xena fått vila 3 dagar och fått tillskott av B vitamin iom pälsfällningen. Meningen var även att båda skulle få massage men jag och massören lyckades aldrig få till någon bra tid där vi båda kunde så det får vi skjuta på.

Ikväll var det hoppträning för sonen och jag undrade stilla hur pigg ponnyn skulle vara!
Han var pigg men snäll som en nallebjörn som vanligt och hoppade super och den lilla piloten red målfokuserat.
Jättekul att se!

Själv red jag på en ngt. överförfriskad Xena där bensinen tog slut ganska snabbt så det blev mycket skrittarbete där hon jobbade på bra. Fick även beröm av mannen att hon såg jätte fin ut :))

Imorron är det äntligen fredag efter en något intensiv arbetsvecka, can´t wait!!!!

Foto från busshållplatsen för att visa hur nära jag har från bussen till mitt kontor som är byggnaden med vita fönster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar