Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 14 februari 2015

Älskar min lilla prinsessa!

Ja, ja jag vet att jag är tjatig men vet ni vad det får ni stå ut med för jag har aldrig varit lyckligare när jag hoppar.
Mitt leende är från öra till öra och allt känns så himla enkelt med min fina häst.
Bildresultat för happy

Kul idag var att känna att hennes flås börjar bli mycket bättre och nu kan hon ta galopp från skritt och ha en bra galopp hela vägen. Hon är väldigt tydlig med att visa att nu börjar batteriet ta slut men idag hoppade vi 2 ggr till på övningen för att se hur hennes inställning är när det sker och bra för uppbyggnaden. . Prinsessan gör precis som hon ska även då men energin i galoppen är mindre.

Från andra hållet och då började bensinen ta slut
Foto på hela gänget
Övningarna idag
 
 
Tack Lina för ännu en givande och trevlig träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar