Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 20 februari 2015

Semla in my head all week long!

Fredag igen???

Men denna veckan tog faktiskt skribenten en liten time out och tog ut 2 dagars semester för att bara vara med sonen!

I tisdags hade jag anordnat gemensam semla fika för alla divisionerna 1-4 på plan 1 (ca 20 personer). Semlorna hämtades, kaffet kokades och sedan gick jag in på VV och kollade PP Points på 1 Semla. Om jag får förbruka 26 pp om dagen så innehåller 1 semla 14 pp!!
Hmmm, jordgubbarna fick hoppa in istället!
Jäkligt stolt inför mig själv
 
Semesterdagen igår började med lyxfrukost med hembakade scones och färskpressad juice
På em bakade jag även surdegsbröd till min mans största glädje
 
Sonen och jag intog även Höörs äventyrsbad igår och om ni hörde ett tant skrik ända hem till er så var det när jag åkte vattenrutschkana banan 2 ggr som var helt inkapslad. Simmade även 30 längder och kände att vi förenade nytta med nöje. Efter 2 timmar var vi dock nöjda då hela simhallen svämmade över med barnfamiljer.
 
På kvällen var det dags för min giljotin och innan jag åkte sa jag att om jag hade gått ner så var det SEMLA med stort S på Kondis som gällde idag.
Döm om min förvåning då ännu 0.9 kg försvunnit och jag nu gått ner 5,5 kg på 7 veckor.
Jäklar va stolt jag är!!!
 
Började dagen idag med en underbar uteritt i skogen i Fyledalen med Ulrika och sonen.
Det var en riktig livskvalité ritt!
 
 
Nu väntar en helg med hoppträning imorron, tävling för sonen på söndag och dressyr träning för mig söndag em (eftersom vi ska på årsmöte för föreningen på måndag)
 
TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar