Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 8 februari 2015

Ännu en mysig söndag!

Även om det blåste snålblåst imorse så sken solen och vi har ju söndagar som våran uteritt dag. Mannen följde med till fots och vi njöt trots att det var ganska bitigt kallt om öronen.
Snuttan har ganska långa öron...
 
Fixade sedan stallet och kom på mig själv att gå och le och tycka att gud vilket bra liv jag har!
Är så himla mysigt att kunna rida ut igen och njuter fortfarande av hoppträningen igår. Att sedan sonen och jag kan ha samma intresse är så himla kul och mysigt! Sedan att jag ovanpå det har ett fantastiskt jobb gör ju verkligen att allt faller på plats!
 
Kalle och sonen har målat och snickrat på ett nytt rosettskåp av gamla fönster från våran gård och idag kom det upp i sadelkammaren. Våra rosettskåp har t.om. varit med i Tidningen Ridsport som ett tips till snygga och bra rosettskåp :)
Har ju 3 skåp i sadelkammaren sedan innan
 

 Emmas rosettskåp
Matildas rosettskåp
Mitt rosettskåp
Och nu Carl Philips rosettskåp (rosetterna till vänster är från pay & jump och dom till höger från riktig tävling som min son var noga med att påpeka)
 
 
 
TREVLIG SÖNDAGS KVÄLL!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar