Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 7 februari 2015

Gud så roligt att vara ponny mamma igen!

Okej jag var nervös idag och är otroligt tacksam att Jannicke var med och tog hand om framhoppningen!

Carl Philip och söte ponnyn på G kl. 07.30 och redo för avfärd!
Framridning
Ja jisses jag vet inte om jag eller Jannicke smackade högst! Hade nog tiotusentals fjärilar i magen och jublade när dom gick i mål felfria!
Fy Fan rent ut sagt vilken rätt ponny vi köpte till sonen och såååå stolt jag var idag!
Kan erkänna att det kom en tår när jag gick ut och kramade om dom!
Är sååå roligt att vara ponny mamma igen!!!


När vi landat hemma så mockade jag och tog in Xena för våran hoppträning!
Även det var en kanon träning idag tillsammans med Ylva & Josse! Så himla kul vi hade det!
Första övningen var en linje med 3 studs och sedan 2 räcke. Snäckan var Amazing redan där!
Sedan hade vi en linje med 3 galoppbommar och en oxer!
Kan inte mer än säga "älskar min häst" och oxern slutade på 1,05!
Har nog aldrig känt mig säkrare på någon häst innan!


Ikväll ska vi fira både sonens debut och mammas träning!

Trevlig lördag kväll önskar familjen Beckman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar