Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 6 februari 2015

2 fantastiska sto i mitt stall

Vem hade trott det "valack ryttare" som jag alltid varit!

Men jag måste nog erkänna nu att jag har 2 väldigt bra sto i mitt stall med bra stam som jag kan avla vidare på när andan faller på!

Xena P ska gå läääänge med mig och jag ser verkligen fram emot våran framtid tillsammans men sedan när åldern börja krypa på så är planen just nu att avla på henne när hon blir äldre.

Corsa, tja vilken häst! Kan inte annat än älska denna unghäst som är så klok även när hon får sina tonårsryck!
Planen just nu är att hon ska följa med på löshoppning 2 ggr i mars/april och sedan släppas på bete igen på vårat hjorthägn i Brösarp Backar (där även Regna, Humlan och ev. Bonzo kommer gå). Sedan till hösten inridning av Lina och till nästa vår 3 års test om vi tycker hon har kvalitéten för det.

Spännande framtid väntar för båda mina sto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar