Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 13 februari 2015

Alla dessa saker som bara "ska" fungera

Förra veckan var det bilen som krånglade..
Denna veckan upptäckte vi att hemtelefonen lagt av (inte för att vi använder den så ofta) vilket innebar även att internet INTE fungerade iheller hemma.
Mest frusterad är nog sonen som tillbringar 2 timmar i soffan efter skolan med sin Ipad och surfar innan han går ut och fixar sin box och förbereder för träning.
Jag kommer nog bli frusterad denna helgen då jag inte kan blogga :((


För igår fick mannen ett sms att problemet nog var större än vad Telia trodde från början så utsikterna att få det att fungera innan helgen är lika med 0.
Tur att man inte är äldre och beroende av sin telefon då...


På VV fronten hade jag räknat med att vikten skulle stå still denna veckan iom att jag gick ner 1,0 kg förra veckan. Men döm om min förvåning att 0,6 kg till hade försvunnit från min kropp. Nu -4,6 kg!!

Bildresultat för viktminskning


Xena var lite seg och stel på dressyrträningen i måndags och har fått vila tisdag och onsdag.
Igår berättade sonen att hon busat och försökt sätta Corsa på plats över staketet 2 dagar i rad så det var nog precis vad hon behövde. Troligtvis brunst på G.
Har bokat in massage på henne nästa vecka då hon nu har haft ny ryttare och ny sadel i ca 2 månader.
Igår följde jag med sonen på hans hoppträning och hoppade lite på en ngt. överladdad Xena.
Kan bara konstatera att hon blir grym i omhoppningar, hahaha!
Imorron väntar hoppträning med Ylva, tjohooo!


På jobbfronten har veckan inneburit många möten med sammanställande av protokoll så det har varit fullt ös!
Idag väntar chefssekreterare möte med lunch där vi ska planera inför vårat stora chefsmöte i mars.



Bildresultat för alla hjärtans dag

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER och ha en trevlig Alla Hjärtans Dag imorron!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar