Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 6 februari 2015

Veckan som sprang iväg!

Fredag redan igen???


Måste berömma Toyota i Ystad stort då dom fixade min bil snabbt och lätt och på onsdagen kunde jag hämta den igen :))) Det var skönt att sätta sig i stora trygga Bettan och lämna Kalle Anka bilen.



Missade tyvärr min dressyrträning i måndags då jag inte hade någon bil så jag har fått följa med sonen till Jannickes träningar både tisdag och torsdag och rida brevid. Mycket fokus på träningen denna veckan på att förbereda sonen inför tävlingsdebuten imorgon.
Är väldigt glad att Jannicke följer med och går banan med Carl Philip och hjälper honom på framridningen då mamma nog kommer vara ganska nervös :))


Mitt andra projekt med min muffinsmidja går framåt också (tack och lov verkar det som att det går lika lätt som innan trots att jag fyllt 50)



Hade igår på invägning gått ner 4 kg och har nu nått halva mitt mål.
Konsulenten frågade hur jag lyckades nå mina mål och det är ju ientligen ganska enkelt.
Lever strikt måndag-torsdag och håller mig till mina Points.
På helgen äter vi även då viktväktarmiddagar men då unnar jag mig även rödvin och popcorn (fredag är nog bästa dagen på veckan då första popcornen landar i munnen och sköljs ner med ett gott rödvin, hahaha)



Hade lovat mig själv att inte använda några av mina nya Kingsland ridbyxor innan jag nått halva målet så imorgon ska dom äntligen få åka på, happy happy!
Nästa delmål är ett par favoritjeans som är ganska låga i midjan som inte får användas förrän jag nått mitt mål


Längtar otroligt till hoppträningen imorgon för Lina då även Ylva/Chili ska vara med





TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar