Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 1 februari 2015

Mysig söndag med snö uteritt!

Gud vad jag har saknat att kunna rida ut hemma!

Aktion gjorde jag 2 tappra försök med men båda slutade med att han stod på 2 ben istället för 4 så sedan Bonzo gick i pension (maj förra året) har jag inte ridit ut här hemma och sonen och jag har aldrig ridit ut tillsammans här hemma.

Snön singlade ner lite lagom och solen sken så det kunde inte blivit en bättre början på en söndag

Både sonen och jag njöt i fulla drag och Xena är verkligen super cool att rida ut på och varken slänger sig eller något annat utan njuter lika mycket som piloten av uteritten


Resten av dagen har ägnats åt städning....vi har faktiskt allvarligt pratat om att ta in städfirma igen varannan fredag!

Hästarna fick komma in lite tidigare idag då snön vräkte ner och myskväll med go middag (Apelsinfisk med jasminris) och en bra film (Flight) väntar!

Trevlig söndag önskar vi er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar