Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 10 februari 2015

Bio med bästa Ylva

Fick en inbjudan från ett företag som hjälper en att placera bl.a. sin pension rätt....


Först var det föredrag i 1 timme på Royal Bio i Malmö och sedan mingel och mat.
När vi äter kommer en av dom UNGA finansvalparna fram och börjar med kommentaren till mig
- Och du har väl börjat fundera på din pension....
- Jag svarade tillbaka snabbt som tusan "Vad menar du med det?? Tycker du att jag ser gammal ut?
- Den stackars killen blir illröd i huvudet och ursäktar sig nog 111 gånger.
Hahahaha, tyckte jag var ganska kul! Berättade för honom att jag inte behöver fundera på sånt då min duktiga man sköter allt sånt :)

Bildresultat för generad smiley


Sedan var det filmen "The Theory of Everything" som handlar om den kände astrofysikern Stephen Hawking, hans diagnos av ALS och hans vetenskapliga framgångar.

Bildresultat för the theory of everything


Jättebra film som dock var ca 30 minuter för lång (över 2 timmar lång)




Tack för en trevlig kväll Ylva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar