Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 3 februari 2015

Bilproblem!

Jag avskyr när saker inte fungerar och helst när en 3 år gammal bil börjar krångla. Dom senaste 3 månaderna har jag varit på Toyota 2 ggr med min bil då en lampa indikerade vatten i tanken. I fredags var det dags för en ny liten lampa som indikerade ett batteri och utav förklaringen i boken "kör direkt till verkstaden utan att passera gå".


Fick börja måndagen med att köra bilen till Ystad och självfallet kom vintern till Skåne samtidigt. På eftermiddagen ringde dom och sa att generatorn var kass och jag är utan Bettan nästan hela veckan.


Fick en lånebil som jag nog skulle kunna köra upp på flaket på Bettan "Toyota IQ".


Så ser ni någon vettskrämd förare morgon och kväll som kryper fram i 40 mellan Sjöbo och Lövestad så är det bara jag! Behövs ingen stor krock för att jag ska bli som ett frimärke i den bilen!


Nu får mannen bli chaufför till ridhus i veckan då det är super viktigt att sonen får sin träning för på lördag är det "TÄVLINGSDEBUT" i Flyinge :)))


Imorse var det -7 grader, brrrr.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar